Wednesday, June 30, 2021

Cerita forex trader

Cerita forex trader


cerita forex trader

2/1/ · Salah satu aktivitas yang dapat membuat seorang trader mudah belajar forex adalah dengan membaca cerita sukses trader dunia. Dengan membaca kisah sukses orang lain yang telah berhasil profit forex blogger.comted Reading Time: 2 mins 7/9/ · Selain itu kunci kesuksesan menjadi trader forex seperti Dian Kemala dan trader lain adalah ketekunan, keuletan, sifat gigih (tidak mudah menyerah) dan membulatkan tekad. Kunci Sukses Jadi Trader Forex. Dian Kemala bukan satu-satunya orang yang menekuni dunia trading, namun tidak banyak trader yang akhirnya sanggup mendunia seperti blogger.comted Reading Time: 5 mins 12/6/ · Main FOREX ni melibatkan risiko kehilangan semua modal kalau tek reti. So advice aku belajar betul-betul sebelum nak main. Informasi kat dalam ni untuk education khususnya dalam memantapkan Trading Psychology untuk menjadi trader Forex. So jangan nak salahkan aku pulak kalau rugi. Jamlus Jackson cakap kat aku," kalau engkau guna A++ punya teknik sekalipun, tanpa disiplin



Cerita Forex Trader



Monday, July 14, My FX today cycle Salam Ni position yang tengah floating setakat masa post ni aku uploadkan. Macam biasa, memang ambik masa, aku biar jer selagi tak ada tanda price nak reverse, take profit tak specify sebab aku nak follow trend semaksima mungkin. By the way, ramai pemorex kat luar sana tercari-cari teknik cerita forex trader grail, nasihat aku, hentikan pencarian tu, teknik holy grail tak pernah wujud. Posted by Unknown at AM. Friday, December 6, My FX today cycle Posted by Unknown at PM.


Tuesday, September 10, Biar Betul Part Dipetik cerita forex trader Journal Forex Jamlus Jackson. Adakah aku mempunyai plan. Adakah aku mempunyai apa-apa plan atau perancangan sebelum aku bermula. Apakah matlamat aku? Bila aku ajukan soalan ini kepada cerita forex trader yang melabur, jawapan yang biasa aku dengar ialah matlamat utama adalah untuk berjaya dan mampu menjadikan urusniaga forex sebagai periuk nasi. Soalan aku seterusnya apakah perancangan aku untuk mencapai matlamat tersebut.


Jawapan yang biasa aku dengar ialah melakukan aktiviti forex sepenuh masa, 24 jam, bawa komputer riba kemana-mana dan sentiasa memantau arah tuju mata wang dengan alasan tidak mahu terlepas peluang. Aku tidak bertujuan untuk menyarankan strategi tertentu yang khusus untuk aku guna pakai. Ianya terpulang kepada aku, cuma yang ingin aku tekankan aku mestilah mempunyai strategi yang ringkas, mudah dan bersesuaian dengan cita rasa aku. Bila aku menyatakan aku seharusnya mengenali cerita forex trader rasa aku sendiri ianya secara mudah bermaksud aku seharusnya mengenali apakah teknik pilihan aku.


Aku sendiri secara peribadi mengemari teknik yang mudah dan ringkas dan aku hanya meluang masa tidak lebih dari 15 minit sehari untuk aktiviti forex.


Aku tidak gemar duduk berjam-jam didepan komputer. Tidak aku nafikan pada awalnya aku juga gemar dan mampu mengadap komputer sekitar 8 jam sehari, tetepi lama kelamaan aku keletihan dan mula mengalah, cerita forex trader. Older Posts Home, cerita forex trader.


Subscribe to: Posts Atom.




Inilah ceritaku kisah menjadi trader forex

, time: 13:44





kisah2x agan sekalian selama trading di forex .. | KASKUS


cerita forex trader

2/1/ · Salah satu aktivitas yang dapat membuat seorang trader mudah belajar forex adalah dengan membaca cerita sukses trader dunia. Dengan membaca kisah sukses orang lain yang telah berhasil profit forex blogger.comted Reading Time: 2 mins Senarai forex broker – updated. Ini antara forex broker yang pernah saya blogger.com yang masih saya guna hingga sekarang, ada yang telah saya tinggalkan. Bukannya tak bagus, tapi mana sempat kalau nak trade banyak2 broker blogger.comted Reading Time: 4 mins Bagi yang masih awam ataupun baru pertama kali mendengar kata forex pasti akan bertanya-tanya, apa sih forex itu, gimana sistemnya, dibidang apa itu bekerja dan lain sebagainya. Nah, disini mimin akan mengulas secara sederhana apa itu forex, semoga yang awam bisa memahaminya

No comments:

Post a Comment

True wallet ใช ก บ forex ได ม ย

True wallet ใช ก บ forex ได ม ย 1 พอยท์. ใช้ทรูพอยท์ 2 คะแนน แลก Facebook 1 ชั่วโมง. 2 พอยท์. ใช้ทรูพอยท์ 2 คะแนน แลก Line Chat 1ชั่วโมง. 2 ...